- Dla domu
- Sprzątanie mieszkań standardowe
- Sprzątanie mieszkań gruntowne
- Sprzątanie mieszkań ekspresowe
- Ekologiczne sprzątanie mieszkań
- Pomoc domowa
- Mycie okien
- Czyszczenie i pranie dywanów, tapicerki i kanap
- Czyszczenie i pranie tkanin, zasłon
- Cennik sprzątania mieszkań, domów, mycia okien
- Pralnia chemiczna
- Pranie odzieży i tkanin
- Prasowanie tkanin i odzieży
- Zieleń do mieszkań
- Usługi dodatkowe
- Środki czystości
- Dla firm
- Pakiet wsparcia dla firm (COVID-19)
- Koronawirus, profilaktyka i dezynfekcja biur
- Ozonowanie pomieszczeń, biur, placówek
- Sprzątanie biur
- Sprzątanie biur cennik
- Czyszczenie i pranie wykładzin
- Ekologiczne sprzątanie firm
- Techniki czyszczenia RayPath
- Sprzątanie bloków, kamienic, wspólnot, spółdzielni
- Sprzątanie klatek schodowych
- Sprzątanie po budowie, remoncie
- Mycie elewacji alpinistyczne
- Mycie posadzek
- Zieleń do biur
- Dla agentów nieruchomości
- Dla deweloperów
- Dla firm budowlanych
- Materiały czystościowe
- Czyszczenie wentylacji i klimatyzacji
- Dla branż
- Płyny do dezynfekcji
- Mycie elewacji
- Firmy sprzątające
- O nas
- Współpraca
- Wyszukiwarka usług
- Zadowoleni Klienci
Twój profil firmy sprzątającej
Czy wiesz, że prawie 4 miliony Polaków szuka informacji o firmach sprzątających i usługach sprzątania w Internecie? Praktycznie wszystkie poszukiwania dobrej firmy zaczynają się w sieci. Dlatego, jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę sprzątającą, koniecznie powinieneś słuchać opinii swoich klientów i budować pozytywny wizerunek w Internecie. Dołącz do firm sprzątających, które samodzielnie zarządzają swoim profilem w HOJO Clean.
Zobacz, jak profil firmy sprzątającej ułatwi Ci zbudowanie pozytywnego wizerunku.
-
Samodzielnie przedstawisz swoje doświadczenie i kwalifikacje
Podasz zakres Twojej oferty wraz z cennikiem, dane kontaktowe, przekażesz informacje o doświadczeniu. Dzięki temu potencjalni klienci dowiedzą się więcej o Tobie i Twoich usługach. -
Dostaniesz powiadomienie o każdej nowej opinii
Dlatego nie musisz sprawdzać, czy na Twoim profilu pojawiły się nowe wpisy czy nie. O każdej nowej opinii powiadomimy Cię e-mailem. -
Odpowiadasz na komentarze klientów
Masz prawo je skomentować, zarówno podziękować za te pozytywne, jak i odpowiedzieć na te negatywne. Żadna opinia klienta nie pozostanie bez Twojej reakcji. -
Oszczędzasz czas z kalendarzem wizyt online
Klienci sami wybierają najkorzystniejszą usługę wskazując dogodny termin w kalendarzu online. My dbamy, aby nie zapominali o zamówionej usłudze. Ty nie musisz nieustannie odbierać telefonów - masz więcej czasu.
Masz pytania?
lub zostaw numer - nasz konsultant skontaktuję się z Tobą!